Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Arend Monique - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Arend Monique - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Arend

12 November 2012 | Thailand, Chiang Mai

Deze stad is ontzettend leuk! Een geweldige avondbazaar waar je allerlei leuke spulletjes kan kopen. Van kleding tot tassen tot slippers tot Boeddha beeldjes tot sieraden.
Het is de tweede grootste stad van Thailand maar 1.5 miljoen keer minder bevolkt. En dat is duidelijk te zien. Het is hier best rustig. De binnenstad van Groningen is drukker. We willen de dag beginnen met een stukje fietsen. We mogen fietsen lenen van het guesthouse. Thaise fietsen zijn geen batavus of gazelle! En ook de fietspomp is geen kwaliteitje. Met als gevolg dat de banden van de fiets niet op te pompen zijn en de fietspomp overlijd. We mogen van Daphne haar scootertje wel lenen. Topservice. Dus wij op het scootertje ongeveer heel chiang mai door gescheurd. 's avonds laten wij ons door de Tuktuk afzetten bij een bloemenmarkt. Jammer dat we niks mee kunnen nemen. Het is uitgebloeid als we thuis zijn. In Thailand staan veel tempel(tje)s en daar legt men bloemenkransen bij. Deze zijn ook volop te koop.
We lopen door naar de avondbazaar. Als eerst beginnen we met een thaise massage van een uur! Heeeeerlijk. Daarna willen we wat gaan eten. Daphne heeft verteld waar we lekker kunnen eten dus daar gaan we naar op zoek. Door een straatje heen zien we weer een ander shopping walhalla! Hier is het. We eten bij 1 van de vele tentjes.
Na het eten zien we een footspa! Van die visjes die aan je voeten knabbelen! Doen!! Lekker hoor! Het kietelt wel een beetje hihi. De rest van de avond shoppen we nog lekker door!
Morgen tijd om deze leuke stad te verlaten. Pukhet here we come.

Ps geen wifi in de komende hotels.

• 13 November 2012 - 09:04

Adriënne:

Heb zittten smullen...van jullie reisverhalen. Fantastisch wat jullie allemaal meemaken. Geniet ervan!

• 13 November 2012 - 17:24

Philip En Syta:

Alweer mooie verhaal en mooie foto's. Geniet van jullie verblijf in Phuket.

Gr. Uit Tolbert

• 14 November 2012 - 19:27