nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Arend Monique - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Arend Monique - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg Arend

02 November 2012 | Nederland, Zevenbergen

Nog 1 nachtje slapen voor het zo ver is. Bijna alle spullen ingepakt. Het laatste zit nog in de wasmachine. En morgen nog even het huis poetsen. En dan kunnen we echt vertrekken. Maar we vliegen laat dus alle tijd. Dat vinden Arend en Stefan wel fijn want dan kunnen ze nog even wat Paulaners inslaan in Duitsland. (Stefan brengt ons naar Dusseldorf)

Nikon AW 100 tot nu toe goeie aankoop. maakt wel mooie foto's zoals het lijkt. Wel grappig. hij kan 10 meter onder water en allebei onze vaders zeiden : dat zou ik maar niet uitproberen. HAHA laten we m nou daar net voor gekocht hebben :D

Arend heeft de Garmin vakantiegereed gemaakt. Er liggen 371 caches in Bangkok! ISDAWA? werk aan de winkel dus ;)

Onze verwachting is zondag rond 19.00 uur te landen in Bangkok. Dat is voor jullie een uurtje of 13.00uur.
Het is 6 uur later in Thailand

อาศิรพจน์และดูคุณเร็ว ๆ นี้
Arend en Monique

• 04 November 2012 - 10:01

Ed, Lisette, Branco En Enora:

Hee daar,

Als het goed is komen jullie dan over ongeveer 3 uurtjes aan. Hopen dat jullie een goede reis hebben gehad. Genietse hoor.

xxx Ed, Lisette, Branco en Enora