Autooooo vliegtuig de trein de boot - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Arend Monique - WaarBenJij.nu Autooooo vliegtuig de trein de boot - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Arend Monique - WaarBenJij.nu

Autooooo vliegtuig de trein de boot

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Arend

25 Oktober 2012 | Nederland, Zevenbergen

nog 9 dagen voor we vertrekken. Alle hotels zijn geboekt en bevestigd. Ook de jungletocht is definitief. De treintickets, binnenlandse vluchten en boottickets zijn ook geregeld. Zelfs de fietstocht zal niet ontbreken. Beide voorzien van nieuwe wandelschoenen ingelopen en al.

Dinsdag hebben we de film de Beach gekeken met Leonardo Di Caprio. Deze film speelt zich af vlakbij Ko Phi Phi dus we hebben al een mooi plekje op het strand uitgezocht :D

We hebben de tip gekregen om onze backpack in een zogehete flight/transport bag te stoppen. De meneertjes van het inladen van het vliegtuig zijn zo voorzichtig niet met spullen lees: smijten met koffers en rugzakken op de tansportband. Dus je stopt je rugzak in zo'n zak en dan istie beschermd tegen dat soort fratsen. Maar ook bij de douane kan het schelen omdat de rugzak in een afgesloten zak zit en er dus niets meer ingekomen kan zijn na het inchecken. Dus de kans is kleiner dat we elke keer onze rugzak helemaal leeg moeten maken of er echt niks in zit wat er niet in hoort. Dus dat staat nog op ons lijstje om nog aan te schaffen.

Net als de digitale camera trouwens. Dat wordt waarschijnlijk de Nikon Coolpix AW100 Want we willen natuurlijk net zulke mooie foto's onder water als boven water kunnen maken.

Gisteren nog tot de conclusie gekomen dat ik nog 1 hotel was vergeten te boeken. Er zit nog een nachtje tussen aankomen in Bangkok vanuit Phuket en vertrekken naar Dubai. Dus mooi hoteltje uitgezocht 10 minuten van het vliegtuig. Alleen de bevestiging afwachten maar komt vast goed.

Ik had nog het briljante idee om boeken die ik wil lezen heeel goed koop 2e hands te kopen bij bol.com en ze dan lekker achter te laten in Thailand. Is weer extra plaats voor souveniers :D

Het aantal geocaches in Bangkok is ontelbaar. Dus er zomaar een paar ingezet. We nemen de laptop mee dus we kunnen er altijd nog nieuwe inzetten. In Chiang Mai, Phuket en Ko Phi Phi liggen er niet zoveel. Maar goed we gaan natuurlijk ook niet de hele vakantie cachen.